niedziela, 28 sierpnia 2016

Nietypowa seria

Hejka

Przychodzę dzisiaj do Was z pytaniem. 
Czy chcecie nową serię na blogu? Bo myślałam żeby zrobić serię, w której będę wstawiała zdjęcia kolejno pokolorowanych stron mojej książki do kolorowania.
Książka ma tytuł: "Kwiaty".
 Jest książką do kolorowania na "odstresowanie się" - ja ją traktuję jako formę relaksu. 
Wstawiam wam ankietę na lewym pasku bocznym, żebyście zagłosowali czy chcecie zobaczyć takie coś na moim blogu, bo nie ma sensu wstawiać czegoś co Was nie interesuje. 
Wiem że to dość nietypowa seria, bo blog jest o grze SSO ale chciałam Wam dać taki urywek moich zainteresowań. 

Tu macie zdjęcie okładki książki z przodu: 


Tu taki wstęp do książki, czyli pierwsza strona zaraz po okładce,  pokolorowałam ją:


Tutaj macie tylnią okładkę:


To... teraz Was tylko zapraszam do ankiety na lewym pasku bocznym i do komentowania tego posta. :D


Do następnego posta. 
PA! 

4 komentarze:

  1. Będę z chęcią czytała posty z tej serii. ^^
    Ja także mam podobną książkę do Twojej, lecz moja jest w formie kalendarzu i na każdy miesiąc jest inny rysunek. C;

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sama mam już podobną książkę, moja jest jednak o nieco innej tematyce :)
    Posty z tej serii bardzo mi się podobają, mimo to jednak o wiele bardziej lubie czytać posty tematyczne o koniach :))

    OGROMNY KONKURS NA BLOGU O SSO-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się by ta seria bardzo spodobała. Sama nie umiem jakoś ślicznie kolorować, a fajnie by było, gdybyś Ty pokazywała swoją właśnie pasję.

    Pozdrawiam
    ~Vivus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że tak mówisz :)
      Już niedługo post z pierwszą stroną i jeszcze niedługo jakiś post z sso:)

      Usuń