środa, 3 sierpnia 2016

Fajny SSO'wy dzień :D - Dzień z Magdaleną Sleepylake

Dzisiaj nie będę się rozpisywać na temat aktualizacji, bo stwierdziłam że sami możecie sobie przeczytać na stronie SSO.
Mogę Wam tylko pokazać screena mojego inwentarza, żeby pokazać ile udało mi się dzisiaj zebrać artefaktów z Sylvcią.

 To te zdjęcie, tylko pozwoliłam sobie zasłonić ilość sc i sj:
A wy ile zebraliście artefaktów? Pochwalcie się w komentarzu.

Wieczorem, po małym treningu koni z moją SSO'wą przyjaciółką Magdaleną Sleepylake poszłyśmy pobugować.

I z tego bugowania mam screeny:

Najpierw poszłyśmy potańczyć na pomoście :D 
Mrrau... te kocie ruchy xD

Następnie poszłyśmy "polatać" nad mistrzostwami Stajni Jorvik

W prawdziwym życiu miałabym lęk wysokości D:
ale w SSO nie boję się niczego :D

Na tym zdjęciu mój koń tak słodko przytulił się do konia Magdy :3

I poszłyśmy dalej trenować konie, zrobiłyśmy wyścig wujka Boba i małej Lisy.
Wzruszyłyśmy się przy tej wiewiórce, że Kent z Hanną ją więżą :'(

Po opłakiwaniu wiewióreczki, poszłyśmy na górkę trochę ochłonąć i przy okazji zrobić ładne zdjęcie xD

Po chwili Magda musiała już iść i byłam smutna :'(


Mimo wszystko dzień w SSO uważam za udany:
-Zespół SSO dodał aktualizację która bardzo mi się spodobała.
-Poszukałam trochę skałek z Sylvią
-Resztę dnia spędziłam z moją najlepszą przyjaciółką z SSO

Do następnego posta.
PA!

2 komentarze: