wtorek, 26 lipca 2016

Łowienie w Dolinie Złotych Wzgórz - Pomoc w reputacji


Poniedziałek

Szczupak pospolity
Zaraz za labiryntem

  

Wtorek

Okoń
Na końcu plaży przy arenie mistrzostw


Środa

Kulbiniec kalifornijski
Przy wyjściu z Wioski Rybackiej


Czwartek

Dorsz
Na wyspie, na której jest stajnia


Piątek

Śledź
Na jednym z doków przy panu Trout


Sobota
Sielawa
Zaraz za jaskinią przemytników Roba i Boba


Niedziela

Flądra
Na moście do stajni

Spis autorstwa Melissy Seahall  z moimi zdjęciami!
Mam nadzieję że Wam się przyda.

2 komentarze:

  1. Na pewno! Chociaż ja tam nie robię łowienia. Mam to w nosie. Niech se ten pan ma to serduszko nad głową dopóki mi się zachce robić tą repkę. A co! xD
    Ogólnie ostatnio przestałam grać w sso...
    A sr mi się marnuje! ;-;

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie wczoraj skończyłam tą repke i mam już spokój z łowieniem bo zrobiam już u pana Traut'a i tego pana w Jarlaheim :D
      Została mi jescze tylko repka z pandorii którą skończę dokladnie w czwartek xD Ja to mam dobrze :D

      Usuń