piątek, 29 lipca 2016

Trudne początki #CHALLENGE


Ja oczywiście nie posiadam mega starych zdjęć z okresu bobkowania :D
Tu jest najstarsze zdjęcie jakie posiadam:

Tu dla porównania najnowsze zdjęcie jakie mam:

Jakimś dziwnym trafem na obu zdjęciach posiadam tę samą koszulkę i balerinki O.O

Jeśli chcecie wiedzieć ja wyglądałam na samym początu to wam opiszę ale jest jeden warunek, musicie użyć własnej wyobraźni ponieważ nie posiadam zdjęć!

Moje początki z grą:
Grę poznałam przez reklamę w telewizji, nie zachęciła mnie zbytnio by pobrać tą grę, a co dopiero zagrać.
Moja młodsza o 3 lata siostra, zachwyciła się tą grą.
Stwierdziłam, a co tam? Zrobię sobie konto dla żartów żeby wypróbować tą grę.
Chciałam stworzyć postać na swój wzór.
Z racji że było lato i byłam mocno opalona, wybrałam ciemną skórę. :D (to było tak dla żartów xD)
Zdecydowałam się na niebieskie oczy, chociaż w późniejszej rozgrywce z nie wiadomych przyczyn miałam szare (w realu mam ciemno brązowe oczy).
Makijaż wybrałam ten z pieprzykiem. xD
Włosy wybrałam rozpuszczone, czarne.
I wyobraźcie sobie teraz jak ja wyglądałam?

Po zrobieniu kilku zadań stwierdziłam że fajna ta gra, szkoda mi było robić nowe "normalne" konto i zostawiać te... rozumiecie mnie? Prawda? Nie? No ok... xD

Po kilku miesiącach zaczęłam zmieniać swoją stylówkę:
- Najpierw byłam emo xD Serio! Uwierzcie mi!
- Później zmieniłam się na taką jaką widzicie mnie na pierwszym zamieszczonym zdjęciu xD
- Teraz wyglądam tak jak na drugim zdjęciu... wiem ze jest trochę rozmazane, wybaczcie mi :)
Tak jakby ewoluowałam jak pokemony xD xD xD xD

I tak się kończy chyba moja historia... jak na razie :D He he...





4 komentarze:

  1. Ojojoj. Już się za to biorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, jutro postaram się to zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ukończyłam :D http://starstablezvivien.blogspot.com/

    ~Viv

    OdpowiedzUsuń
  4. Ukończyłam ^-^
    http://starstable-danio.blogspot.com/2016/07/challenge-trudne-poczatki.html

    OdpowiedzUsuń