sobota, 13 sierpnia 2016

♥Special na 2 000 wyświetleń!!!♥

Tak!
W końcu nadszedł ten dzień, w którym wybiło mi 2 tysiące wyświetleń, za co bardzo Wam dziękuję.
Bloga prowadzę prawie 3 miesiące a już takie osiągnięcie!

Mogę Wam tylko powiedzieć:

♥D♥z♥i♥ę♥k♥u♥j♥ę♥

To jeszcze nie koniec.
Przygotowałam dla Was special, będzie to bug w trzech odmianach o ktorym dowiedziałam się od dwóch super babek ♥ <Tu macie ich filmik z tym bugiem.>  <Tu macie ich kanał>

Chciałabym jeszcze podziękować także moim przyjaciółkom z SSO które pomogły mi z wykonaniem tego specialu: Magdalena Sleepylake oraz Anzhelina Pandabaker.

Więc już bez przedłużania, zapraszam Was do oglądania zdjęć mojego autorstwa:


















I mały bonus na koniec: tak, zmieniłam włosy. XD

Do następnego posta.
PA!

2 komentarze:

  1. Panna panda już nie jest rószoffa. :o
    Dobrze Ci w tych włosach. ^^
    Niedawno też zobaczyłam na Youtub'ie tego buga. Muszę go zrobić. *O*

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komplement <3
      No koniecznie musisz spróbować zrobić tego buga bo wrażenia są zarąbiste :D

      Usuń