wtorek, 20 września 2016

Recenzja Star Stable My Friends & Horses

Hejka :)
Wow, dawno nie pisałam... wow.
Wybaczcie... 
乁( ͜ʖ ) ㄏ
To może przejdę do posta? Ok... 
Więc,  dzisiaj łapcie moją spóźnioną recenzję o aplikacji Star Stable My Friends & Horses, zapraszam... 

Tapeta to arcydzieło Gosi (Lucjan)
Aplikacja wygląda tak:

Początkowy obraz przy włączaniu:

Aktualności na stronie głównej:

Aktualności na tą chwilę kończą się na: 'Nowe konie pełnej krwi angielskiej! ':

Skrzynka odbiorcza (nie, nie domyślelibyście się xD):


Wiadomości:

Możemy je pisać tylko do znajomych i osób które do nas już coś napisały:

Kalendarz, możemy w nim zapisywać wydarzenia:


Ogólnie to aplikacja mi się bardzo podoba i jest mi bardzo pomocna więc przyznaję 5/5 gwiazdek:★★★★★

Chciałam zrobić tą recenzję też z tego powodu, że  może nie każdy ma możliwość żeby posiadać tą aplikację bo ma np. cegłę albo za mało pamięci w telefonie xD

Ok, to by było chyba na tyle :D
To pa pa :) 

Do następnego posta.
PA! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz