czwartek, 22 września 2016

Przerwa :'c

Hejka :'c
(Tym razem bez uśmiechu) 

Jest mi bardzo przykro to pisać ale... 
Komputer mi się zepsuł, zapewne to coś z dyskiem. 
Do czego to wszystko prowadzi? 
Do tego że muszę zrobić sobie przerwę co najmniej 2-miesięczną. :(
Postaram się coś może pisać z tableta ale nie wiem czy będę miała o czym. 
Może napiszę 2 rozdział '' Garnok''? 
Nie wiem czy chcecie. Napiszcie w komentarzu. 
Jest mi naprawdę smutno że nie mogę grać jak na razie w SSO i pisać dla Was konkretne posty. :'c
No nie wiem co z tego będzie.
Pożyjemy, zobaczymy!
Do napisania i przeczytania :) 
Mam nadzieję... 


Do następnego posta. 
PA! 

6 komentarzy:

  1. W porządku!
    Ja Cię rozumiem i będę czekała na II rozdział. c;

    Zapraszam na Lotto u mnie!

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki że rozumiesz :)

      Właśnie mam zamiar brać udział w lotto xD

      Usuń
    2. Uuu. *-* Może wygrasz...? c;

      ~ Roseleq

      Usuń
  2. Jnmg, wszystkim psują się kompy ;-; Na liście mamy już mnie, Cb i Mel ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie ?? Hahhahaha nie no żartuje ;)
      http://przygodykarowsso.blogspot.com/

      Usuń