wtorek, 20 września 2016

Kwiaty #1

Hejka :)
W mojej ankiecie dotyczącej pytania czy chcecie tą serię.
 (63%) 7 osób odpowiedziało na TAK a (36%) 4 osoby odpowiedziało na NIE.
Więc, dzisiaj pojawia się pierwsza część tej serii.

UWAGA: Nie myślcie że przez tą serię będę zaniedbywać posty o SSO!!!

Strona pierwsza:
Moim zdaniem nie wyszła mi najlepiej, bo to w końcu pierwsza strona. (na rozgrzewkę :D)
Używałam do tej strony tylko grubych kredek bambino i nic nie cieniowałam.

Strona druga:
Tu już o wiele lepiej. Bardzo starałam się cieniować te małe listki. ^ ^
Używałam do tej strony jakiś chudych kredek (nie powiem firmy bo mi nie zapłacili :P xD)
 i flamastrów.

Strona trzecia:
Z tych wszystkich trzech prac, to ta najbardziej mi się podoba :)
Do tej strony używałam wszystkich chudych kredek jakie tylko miałam pod ręką. XD


To już wszystkie prace jak na razie.
W każdym poście z tej serii będą po trzy strony.
Z tego powodu że jedna strona zajmuje dużo czasu, to niestety ta seria będzie się pojawiać gdzieś tak raz na 2 miesiące xD

To by było już chyba na tyle :)

Do następnego posta.
PA!

3 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą, że trzecia strone najlepsza, ale dwie pozostałe też są śliczne! ;3
    To prawda, że kolorowanie tego zajmuje wiele czasu, więc rozumiem, że posty z tej serii będą pojawiać się tak żadko. Ja np. mam w takim zeszycue do kolorowania kartki A5, ale i tak zaczęłam kolorować strony w Styczniu tego roku i zatrzymałam się na Marcu. xD Ale u mnie też są po dwie strony na jeden miesiąc, więc no...

    Zapraszam na Lotto u mnie!

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń