piątek, 10 czerwca 2016

Spotkałam Mel!!! #TROLL

  Hejka :D

Wczoraj zachciało mi się trollowanka na Star Stable tuż po tym jak skończyłam robić te nowe zadania z Jor-Jitsu z Ricky'm.
Więc tak: byłam sobie w Eponie i zauważyłam graczkę o nicku Simone Diamondfoot.
Podjechałam do niej na koniu i się zapytałam: "To ty Mel?"
Odpowiedziała mi: "Tak." -  po czym uciekła na swoim magicznym koniu też kupionym od Gary'ego z Jodłowego Gaju.
Ja oczywiście ją goniłam i gdy się zatrzymała powiedziałam jej że ją trollowałam, ona mi powiedziała to samo.

A tutaj nasze fotki:

 Specjalnie ją trollowałam że ona to Mel bo ma podobne włosy i podobnie się ubiera.

Piękne te nasze koniki :3 ,ale trudno było zrobić te zdjęcie idealnie ale jakoś się udało :D

Do następnego posta.
PA! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz