sobota, 18 czerwca 2016

Pozdrowionka z Gór Jora :D #BUGI

Hejka :D

Dzisiaj mam dla Was coś czego jeszcze nie było na moim blogu, czyli...bug!
Tak! Właśnie!
Zrobiłam buga żeby dostać się do zamkniętego obszaru na mapie, czyli Gór Jora!
Bawiłam się przy tym bardzo super.
A teraz zapraszam Was do mojej sesji zdjęciowej xD :
Ach, te widoczki ...
Ja tu rządzę xD
Takie tajemnicze...
Tyle wspinania, a wrażenia z samej góry wspaniałe!
Jeszcze nie dopracowali tych drzew i krzaczków.
W oddali widać dziwnie poukładane kłody...
Orzeźwiająca zimna woda? Coś co lubię.
Dróżka z kamieni, zniszczony płot, staw, czego chcieć więcej? :D
Dróżka między dwoma stawami...piękne jednym słowem.
Wysepka widoczna z oddali przypomina Wyspy zachodzącego słońca z Epony...czy to ma jakiś związek?

Jak Wam się podobało?
Może byliście już w Górach Jora? Pochwalcie się w komentarzach.

Do następnego posta.
PA!

4 komentarze: