środa, 15 czerwca 2016

Aktualizacje - Odnowiony wygląd Valedale

Hejka :B

Dzisiaj opiszę Wam aktualności SSO.

W dzisiejszych aktualizacjach został dodany nowy wygląd Valedale, a wraz z nim świnki do kupienia!
Dodali jeszcze nowe ubrania oraz wyposażenie w JCP ale pewnie to wiecie.

 Tu macie foteczki które zrobiłam będąc w Valedale:

 Takie tam selfie trojaczków xD
  Dom Avalona
 Przypadkowy dom
 Dom Elizabeth
 Tak, musiałam kupić świnkę! Jest taka sweet :3
NIE PATRZCIE NA TĄ MINĘ CONNIE!!! XD


Ogólnie to podoba mi się nowy wygląd Valedale.
Chociaż coś mnie w nim zastanawia,
chodzi mi o to że tylko domy Elizabeth i Avalona zostały jako jedyne wyróżnione innym wyglądem od pozostałych,
sami zobaczcie na powyższych zdjęciach.
I tak, zmieniłam fryzurę xD

Ooo już bym zapomniała!!!
Dziękuję Wam bardzo serdecznie za 200 wyświetleń na blogu.
To chyba znaczy, że podoba Wam się mój blog?
Mam dopiero 8 postów a już tyle wyświetleń, no nie do wiary!
Dziękuję też Melissie Seahall bo dzięki niej niektórzy czytelnicy wchodzą regularnie.
Jednym słowem: 
Dziękuję

Do następnego posta.
PA!

1 komentarz: