wtorek, 28 czerwca 2016

Q&A - Tak długo wyczekiwane!

Hejka :D

Sorka że tak długo nie pisałam ale po prostu nie miałam czasu oraz chęci.
Od razu informuję że niektórych pytań nie wzięłam z tego powodu iż wydawały mi się żenujące lub po prostu nie chciałam na nie udzieleć odpowiedzi!
A teraz zapraszam do  Q&A!


Pytania od: emma msp
1. Jak masz na imię?
Oliwia

2. Ile masz lat?
A nie powiem :3

3. Jak nazywa się twój Shire?

Bigbeauty i ma na tą chwilę 15 level.

4. Co najbardziej lubisz robić w SSO?

Gdy nie mam nic do roboty to grać w dk z Magdaleną Sleepylake, którą serdecznie pozdrawiam!

5. Lubisz placki?

No pewnie że lubię, tylko tych krowich to już nie koniecznie xD :P

6. Jaka najlepsza dla ciebie była aktualizacja?

Ta w której dodali do gry Epone i kuce islandzkie.

7. Jaka jest twoja ulubiona bajka?

Jeśli chodzi o bajki puszczane w TV to Spangebob Kanciastoporty, jeśli chodzi o bajki puszczane w kinach to Zwirzogród.


8. Bawiłaś się już w dk na Shire?
 No raczej :D
Ponownie pozdrawiam Magdalenę Sleepylake xD

9. Horrory czy zwyczajne bajki?
 Trochę tego, trochę tamtego :P

10. Truskawka czy pomarańcza?
 Truskawka :3

11. Hot Dog czy hamburger?
Nie lubię fast foodów

12. Panda czy koń?

  Trudny wybór :(

13. Imię: Karoline czy Caroline?
 Caroline lepsze :3

14. Pozdriwisz? Proszę? XD
 Nom ;_;
Pozdrawiam cię xD


 Pytania od: Nadia Claith
1. Jaka jest Twoja ulubiona rasa konia w realu?
Najbardziej lubię Amerykańskiego konia miniaturowego :3
Bo jest taki sweet. 

2. Ile masz na razie koni?
 5

3. Czy masz własnego konia w realu? Jeżeli nie, czy chciałabyś mieć?
 Niestety nie mam bo mieszkam w bloku xD
Ale chciałabym mieć.


4. Ile lat jeździsz konno, jeżeli w ogóle jeździsz?
 Jeżdżę konno tylko w grze :(

5. Jak się nazywa Twoja najlepsza przyjaciółka/ki w SSO?
 Po raz trzeci pozdrawiam Magdalenę Sleepylake xD oraz Julię Summerland

6. Jak się nazywa/ją Twoje ulubione blogi o SSO?
Nie mam ulubieńców, lubię wszystkie blogi o SSO tak samo :)

7. Gdybyś w realu musiała wybrać między koniem maści karej, a maści siwej, którego byś wybrała?
Maść kara według mnie jest ładniejsza, więc myślę że wybrałabym karuska :3

8. W drugim wcieleniu chciałabyś być koniem, psem, czy papugą?
 Papugą, bo nikt by na mnie nie siadał pupskiem xD

9. Czy według ciebie, warto kupić LT?
 Według mnie warto kupić LT ale mnie na to nie stać, wicie jak jest nie? Bida w kraju xD

10. Jaka jest Twoja ulubiona książka? Może jakąś polecisz? B)
 Niestety ale jeszcze nie znalazłam książki którą bym pokochała, więc przepraszam ale nie polecę żadnej.

11. Lubisz, gdy na Globalu ktoś się reklamuje, np. swój blog lub kanał na YT?
 Jeżeli ta osoba nie spamuje tą reklamą to da się przeżyć ;)

12. Masz jakieś zwierzątko? Jeżeli tak jak ma na imię? :3
 Kotek Eryk :3

13. Na jakim jesteś serwerze?
 Miodek :*


Pytania od Lany Hawkson:
 1. Jeździsz konno?

2. ^&^ 

:*

3. Jaki jest Twój ulubiony blog?

 Nie mam ulubieńca :P

4. Jaki lubisz kolor?
 Niebieski

5. Twój ulubiony Koń?

 W SSO island a w realu Amerykański koń miniaturowy :3

6. Jak wyglądalaś na początku gry?

 Strasznie O.o

7. Dlaczego tak się nazwałaś?

To był wybór na spontanie xD

8. Jak długo wybierałaś konia i nazwę dla siebie i konia?

 Nazwy na spontanie, a jak długo to nwm bo jeśli na spontanie to pewnie szybko :D



Wreszcie koniec! :D
Do następnego posta.
PA!  

5 komentarzy:

  1. Hehe. Fajne Q&A.
    Też się zastanawiam od kilku miesięcy czy je zrobić, ale wciąż nie jestem pewna czy będzie dość dużo pytań.. C;

    ~ Roseleq
    awesome-starstable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja ci powymyślam tyle pytań ile będziesz tylko chciała ;)

      Usuń
    2. Będziesz jedyną osobą, która co kolwiek napisze. xDD

      ~ Roseleq

      Usuń
  2. Ja też bym chcała zrobić ale pewnie 0 kom bedzie:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym chcała zrobić ale pewnie 0 kom bedzie:(

    OdpowiedzUsuń