niedziela, 24 lipca 2016

Tak, znowu... - Roztrzygnięcie ankiety

Dziś ankiety dobiegł końca!
Widzę że podobał Wam się ten wygląd bloga co był...tak był, ponieważ znowu zmieniłam wygląd :D
W ankiecie zagłosowało 8 osób, z czego 8 zagłosowało na "Tak"!
Bardzo serdecznie dziękuję za każdy głos!
Jestem bardzo zaskoczona, bo nie wiedziałam że aż tylu osobom podoba się ten blog.
Teraz znowu jest nowy wygląd, z tego powodu iż tamten przestał mi się podobać. :(
Chociaż teraz jest chyba lepiej?
Mi osobiście teraz bardziej się podoba i nie zmienię tego zdania w przeciągu kilka miesięcy (tak przynajmniej myślę).
Oczywiście nie będę na razie już zmieniać tego wyglądu ale zdjęcie na nagłówku będzie się zmieniało co jakiś czas, dlatego że nie mogę się zdecydować jakie zdjęcie tam dać :D
 To chyba wszystko co chciałam Wam przekazać w tym poście.

Do następnego posta.
PA!

2 komentarze:

  1. Mnie też ten wygląd bloga się bardziej podoba, ale tamten też był śliczny. c:
    Dzięki za bycie w Polecanych! :D

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za miłe słowa.
    Twój blog zasługuje żeby być w polecanych ^·^

    OdpowiedzUsuń