poniedziałek, 25 lipca 2016

♥Frost♥Hearts♥ - ciekawostki o klubie

Hejka :P

Jak wiacie jestem członkinią klubu Frost Hearts, którego właścicielką jest Sylve Graylake.
Na spotkaniach rozmawiamy na Skype.
Uwaga, bycie w naszym klubie grozi nie kontrolowanym śmiechem na spotkaniach, z niewyjaśnionych przyczyn śmiejemy się ze wszystkiego z czego popadnie :D
Mimo nazwy, na naszych spotkaniach panuje miła atmosfera :)
Pomysłów na spotkania nie ma końca.

Chociaż mamy swoje rutynowe rytuały, które robimy na każdym ze spotkań, takie jak:
- Parada (jeździmy po danym miejscu w Jorvik prezentując nasz klub w strojach klubowych)
- Zabawa w slendera,
- Wyścigi na szybkość oraz kontrolę,
- Szaleńcze modlitwy do latarnii, xD
- Obijanie czoła o latarnię, xD
- Taniec pod latarnią. xD (wybaczcie mi te wszystkie "xD" ale nie mogłam się powstrzymać)

 Jak widzicie, heheszkowate te nasze spotkania, odbywają się one zazwyczaj co drugi dzień.
Ja osobiście uważam że nasz klub jest bardzo fajny, najfajniejszy w jakim kiedykolwiek byłam, chociaż są też inne fajne kluby ale ja nigdy w takim nie byłam.

Wiecie co mnie zainspirowało żeby napisać tego posta?
Trzy foty które kiedyś cyknęłam na spotkaniach.
A co tam?
Wkleję je Wam:

(Dwa zdjęcia z naszego drugiego spotkania)
Nie pytajcie kto tam spada z klifu w tle ;_;

(Tutaj zdjęcie z naszego ostatniego spotkania)

Nasz klub posiada blog klubowy, na który polecam zajrzeć!
(Kliknijcie po prostu napis "blog klubowy" a wyświetli Wam się nasza strona)

Do następnego posta.
PA!

3 komentarze:

  1. Gdybyś nie napisała, że ktoś tam spada z klifu, to bym nie zauważyła. xD

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń