czwartek, 2 lutego 2017

Aktualizacje - Nowe Jorveskie Dzikie Konie

Cześć

Piszę tego posta o północy 👍
Brawo ja!
Więc, już raczej nie będę pisać że "W dzisiejszej aktualizacji było to i to..."
Tylko "We wczorajszej aktualizacji bla bla bla..." xD


Więc, we wczorajszej aktualizacji dodali nam do gry zupełnie nowe Jorveskie Dzikie Konie!

Dokładnie 08.06.2016 roku zawitała do nas ich pierwsza wersja.
<Jeśli ktoś jest ciekawy pierwszej aktualizacji z Jorveskimi Dzikimi Końmi, to ma tu linka ;) >

<Mój poprzedni post o Jorveskich Dzikich Koniach>

 Gracze bardzo często upominali się o wrócenie dzikusków.
Długo na nie czekaliśmy ale nie spodziewaliśmy się, że powrócą z inną budową ciała i rozmiarem.
 Jest to raczej zaskoczenie ale w moim przypadku, pozytywne zaskoczenie.
Moim osobistym zdaniem nowe dzikusy są lepsze od starszych,
wydają się mi ładniejsze w wersji magicznej i zwykłej, bardziej dopracowane niż te starsze.

Zrobiłam Wam screeny tych dzikusków ale są trochę ciemne, pisałam już, że o północy zaczęłam to pisać xD







Mi przypadł najbardziej do gustu ten różowy...
Od razu skojarzył mi się z takim różowym zakreślaczem. :'D
I te kropeczki, które wyglądają jakby ktoś go pochlapał kolorowymi farbkami... *-*
Więc, prawdopodobnie kupię sobie SC w niedzielę i go kupię.

Mam nadzieję, że post Wam się podobał.
Do następnego posta.
PA! ♥

1 komentarz:

  1. Mi się bardzo bardzo bardzo i to bardzo podoba brązowo-zielony. :)
    pozdrawiam. xD

    OdpowiedzUsuń