czwartek, 5 stycznia 2017

Nowy kod!!! - 200 SC + SR na 15 dni #KODY

Hejka :)

Dzisiaj od mojego kochanego Szaszłyka dowiedziałam się o nowym zajefajnym kodzie od team'u SSO!
Nie wiem skąd ona ten kod wytrzasnęła ale prawdopodobnie z bloga Melci
(pozdrawiam Szaszłyka i Melcię :*)
Kod daje nam 200 SC oraz SR na 15 dni. ;)


1. Zaloguj się na swoje konto na stronie Star Stable.
2. Wejdź na stronę swojego konta (po zalogowaniu powinna ona pojawić się sama) i kliknij na zakładkę kodu promocyjnego.
3. W okienku wpisz "YOUTUBE" i potwierdź.


Mam nadzieję, że ktoś jeszcze czyta ten blog i nie piszę go tylko dla siebie.
A piszę to dlatego, że w wyniku zmienienia domeny, niema tu już kompletnie w ogóle komentarzy a wyświetlenia są bardzo niskie (najwyżej z 5 wyświetleń dziennie).
Jeśli to czytasz to zostaw komentarz, nawet byle jaki.
Jeśli nie masz konta, także możesz zostawić komentarz z anonima.
Chcę wiedzieć kto jest jeszcze ze mną. :D

Do następnego posta.
PA! <3

11 komentarzy:

  1. Kod wzięłam z Fb, wiedziałam przed Mel c:
    ~Szaszłyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie kod na Star Rider'a. ;)
    Przepraszam kochana, że ostatnio w ogóle nie byłam aktywna na żadnym blogu, ale już napisałam notkę o tym. Spróbuję naprawić wszelkie zaległości na Twoim blogu. c:

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń
  3. xD ja jestem z tobą pozdro Magdalena Sleppylake <3

    OdpowiedzUsuń
  4. hej connie :3 przeniosłam się na miodek :D

    ~Madzik :3

    OdpowiedzUsuń