wtorek, 6 grudnia 2016

Odnowione stajnie!

Taak...
"Odnowione stajnie." to takie piękne zdanie *-*


To co?...
Wchodzimy! Zwiedzamy!

Jestem pod wrażeniem jak to wszystko wygląda.
Cieszy mnie najmniejszy szczegół w tej stajni.
Odnowiona stajnia jest o niebo lepsza od starej, według mnie.
Dobrze, że team SSO podjął się wyzwaniu odnowienia stajni...
jest prześliczna, jestem nią zaczarowana!
Po prostu brak mi słów!

Post dopiero teraz, ponieważ SSO mi wariowało i nie mogłam wejść do gry.
Było napisane, że za dużo osób na serwerze i pytanie czy chcę zmienić serwer.
Klikałam "Ok", po czym wyświetlała mi się strona SSO, na której było napisane, że jestem w grze i nie mogę zmienić serwera.
W końcu mi się to naprawiło i mogłam zmienić serwer.
Obecnie jestem na Emerald Forest (lasek), ponieważ inaczej nie mogłabym normalnie grać.
Na Honey Valley (miodku) jest zawsze zbyt dużo osób, przez co nie mogę wejść do gry, dlatego zmieniłam serwer.

Możecie się spodziewać za niedługo posta o Jorvik City, które ma być otwarty 07.12.2016r.
Już nie mogę się doczekać naszego nowego terenu. *o*

 ♥

To chyba wszystko na dzisiaj.

Do następnego posta.
PA! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz