niedziela, 9 października 2016

Bardzo bardzo ważne!!! - Zmiana domeny

Hejka :)

Mam już naprawiony komputer...wreszcie! :D
Więc będą się wreszcie pojawiać normalne posty o SSO.

Mam dla Was bardzo bardzo ważną informację!
Zmieniam domenę/adres/link (zależy jak to kto nazywa xD) bloga.
Postanowiłam, że zmienię ją dopiero za 3 tygodnie, żeby każdy zdążył przeczytać tą informację.
Nie napiszę Wam tej domeny/adresu/linku z takiej racji, że ktoś może to zobaczyć i mi zająć tą nazwę.
Jeśli będziecie chcieli znaleść mojego bloga, wpiszcie w wyszukiwarkę: Connie Pandabaker.
Gwarantuję Wam że znajdziecie tego bloga w taki sposób.
Domena/adres/link bloga zostanie zmieniony: 30.10.2016 roku!

Okey a teraz łapcie wszystkie kody jakie zespół SSO nam podarował z okazji urodzin:
W1TCHBROOM - 25 Star Coins
HALLOWEENCOS2ME - 25 Star Coins
MIDSUMM3RPOL3 - 25 Star Coins
CH4UNLEPRECH4UN - 25 Star Coins
5THB1RTHY4Y - 400 Star Coins
STARRIDER4U - 5 Dni Star Rider

Do następnego posta.
PA! :D

2 komentarze:

  1. Uu. Jestem ciekawa nowego linku. *-*
    Na pewno wciąż będę tu wpadać i komentować! ;*
    Jeżeli niestety stanie się tak, że nie będę mogła tego linku znaleźć to skontaktujemy się przez SSO. ;)
    Wiem, że napisałaś, że na pewno uda każdemu się znaleźć link, ale ja jestem taka, że w moim przypadku jest możliwe nie odnalezienie linku. xD

    ~ Roseleq

    OdpowiedzUsuń